Tuesday, April 28, 2009

~ape aku wt ahad lepass??~

Salam...
Hmm aku cm besele slalu update cite yg dah nk basi..hihih...
tp xpela aku nk cite gak...

Ni chit chat aku dgn laki aku mlm sabtu aritu:
Aku: B, esok kte bwak tatin g wetworld nk x??
Hb: Ish xyahle, bru je g 3 mggu lepas....dh xyah2...mohle kte bwak2 bjimat....
Aku: Hmm..yele...xpele klo cm2...(dlm ati nk bwak gak sbenaunye, sian anak aku..)

Tetibe pg ahad aritu dlm kol 9...chit chat aku n dak tatin lakss..
Tatin: Mama...bangonla...bangonla....isshhh....(die igt aku tdo lgik...hehe)
Aku: Iye...tatin nk pe....??
Tatin: Ma...kite nk g wetworld kan?????
Aku: Ha'ah...tatin jom turun...nk siap nihh...nk g benang kt welworld...jom2 cepat2...
(x smpi ati lak aku nk ckp xnk g kt anak aku sorg ni..xpele aku pujuk gak apaknye...)

TUrun je kt bwh aku terus je ckp kt laki aku, "b, jomle kte gwk die benang...sianler...."
Then laki aku pon dgn rase x smpi atinye menyetopkn xtvt mencabot rumpotnye & besiap2le kami anak banak nk g wetworld.....WWWoooohhooo!!!!!
So, inile gambo2 kami berjimba-jimba kt wetworld arituuuu!!!!!

Dimulekan dgn gambo model "Swimming Suit cap Ayam"



Tatin n babahnyerrr..


Tatin n mak n apaknyerrr..


Tatin n mamanye yg gedobokkkk!!


Tatin n pelampungnye...mahal tuhhh..


Sonok sungguh anakku itewww...
Nampak gayenye itu je gmbo yg ade...sekian wasalam.... :P





No comments:

Post a Comment