Wednesday, September 9, 2009

~Bukak Pose Gathering SMKS19 S.Alam~

Diam x diam dh 2 bln gak aku x menghapdet belog ni kan...tp disbbkn kerane arini ari spesel, date yg amat santek ~090909~, makenye aku pon nak gak post something kan..heheh..Ari sabtu lepas 050909 bersamaan 15 Ramadhan aku n bdk2 kelas aku mase form 2 dulu ~kelas 2A5~ (thn 1996) SMKS19 de le buat mjlis bokak pose beramai-ramai...Majlis tu kitorg wat kt Restoran Orkid Thai Seksyen 9 n pengnjuran boleh dikire berjaye n happening gak sbb majoriti dari bdk2 kelas tu dtg..siap bwk partner n anak memasing lgi...walaupun majlis ni dirncang last minit tp dr sgi pengurusan mmg tip top la..tahniah n tq utk wanlobo n team..pasni insyaAllah ktrg akan wat sbg acara tahunan plak...pstu plan utk reunion 1 batch n seterusnya 1 skolah lak...insyaAllah...manela tau menjadik kan..Tp mlm tu yg x bestnye sikt sbb aku xpat pomote brg aku tuhh...yela kan memasing sebok bgambole, borakle, gosiple ntah pape ntah lgila..tp xpe korg tunggu jele aku dtg umah korg ek...jgn larikkkss udehh...huhu

Gegambau utk malm tu byk tp aku boh sikit jele k utk tatapan umum....ade gak yg x bpe sesuwei klo aku letak ...kaahahahahaha..so pe lagi, layankan jele k....

Sume wat iklan colgate..hehe


alia, ayu n akuuuu...


aku, dak fatin, hawa n anak dia..




uish..gmbo yg ni ala2 cm amek gambo kelas dulu..nostalgia sehhh..


meh pilih!! mak budak ade, bini org ade, anak dare ade..kehhhh..



2 comments:

  1. best nyer dpt bergather reramai bukak posa... meriah nampaknyer...restoren tuh ok ker? nama jer kami ni duk shah alam tp x pernah pun try mkn kat situ

    ReplyDelete
  2. wahh... dah beranak pinak kowang ni. beso2 dah anak ha. kalah aku.. hehe..

    lama x tgk wajah2 adik-adik junior. ^_^

    ReplyDelete