Wednesday, March 25, 2009

~less than 24 hours~

salam...

sesungguhnya setiap pertemuan ada perpisahan.....kurang 24 jam dr taim skarang sume peserta induksi 123/2009 akan balik ke tpt asal...sob..sob..ayat skema seh...hihhihhh...
byk sgt kenangan aku dpt mase dok reramai dgn kengkwn kt sini....kt sinilah aku dpt rasa semangat kerjasama yg kuat, tolong- menolong dan mengenali ramai kwn dari latar belakang yg amat2 berbeze....
x byk aku nk cite, baju pon aku dh packing so esok xyahle nk besusah2 nk kemas.....
esok 26hb, sume peserta kusus kne amek pekse...klo x pass alamatnye kne ngulangle jawabnye..dhle pulak tu gaji xleh naik..
aku ni pon sbenornye bknle rajin benor nk blajo, tp dh tepakse...kuturutkan jua.....
rasenye dh xde pe lg dh...jam pon dh nk kol 4 lebih.....baikle aku smbung bace 'toyol2' yg ade...
ni adela sesikit gegambo mase induksi..... :)


mase ni baru je kenal2...


mlm presentation projek..


mlm kenangan terindah..



sinergi 5...i'll be missing u guys..

kler...balik s. alam nnti aku try lg...wink2..


No comments:

Post a Comment